Reactie plaatsen

Wilco van rijn
2 jaar geleden

Bij ons de muren en plafond geverfd,naden tussen muur en plafond afgekit, werken snel en netjes,goede communicatie,wij zijn zeer tevreden, vakwerk!

Dennis Rijkers
3 jaar geleden

Sven en Sven zijn onze huis schilders. Ze hebben de buitenkant al eens gedaan en nu ook de binnenkant voor een deel. Als we eraan toe zijn vragen we ze graag weer. Aardige gasten, netjes en betrouwbaar. Leveren ook nog eens top kwaliteit werk af.

Bert en Mieke van Duinen
3 jaar geleden

Zeer tevreden over Sven en Sven. Hebben niet alleen prima werk afgeleverd maar ze denken ook mee. Kortom zoek je een schilder schakel dan deze mannen in.

Fam.van.Koot
3 jaar geleden

Sven en Sven weer ingeschakeld maar nu voor een uitdagende binnen klus. 2 gelakte open draaitrappen waar veel druipers inzaten compleet opknappen. Na een week hard werken en veel schuren hebben de mannen ons heel blij kunnen maken met 2 schitterend in een matlak gelakte trappen. Topwerk!!! En de mannen werken ook nog eens heel netjes en schoon👌👌

Fam. Schimmel
4 jaar geleden

Sven & Sven hebben bij ons de binnendeuren en kozijnen in RAL 7021 geschilderd en de muren wit gesausd. Ze zijn vriendelijk, gezellig en werken super netjes en niet te vergeten het ziet er heel strak en mooi uit. Ook het buiten schilderwerk laten wij binnenkort zeker door ze doen. Sven & Sven zijn een aanrader!

Wim en Ali van Bokhorst
4 jaar geleden

Sven & Sven hebben ons in ons huis de keuken de de hal geschilderd. Keurig volgens afspraak gewerkt, prima kwaliteit afgeleverd. Gezellige keurige mannen om mee te werken.

Fam.J.R.Val
4 jaar geleden

Wij zochten een paar weken geleden een schilder om onze gevels voor de winter nog een laagje verf te geven. Onze hulp adviseerde Sven en Sven. Gebeld en diezelfde dag stonden er twee enthousiaste jonge schilders voor de deur. Even gekeken, een redelijke prijs afgesproken en gewacht op goed weer. Binnen 14 dagen was het klaar, keurig en schoon gewerkt en ruim binnen de afgesproken tijd.
Een week later hebben ze ook onze woonkamer- en keukenmuren een nieuwe kleur gegeven. Wij zijn er heel happy mee. En als je een vakkundige schilder zoekt, denk eens aan Sven en Sven Schilderwerkwerken en wordt ook een tevreden klant.

Fam Goorhuis
4 jaar geleden

Sven en Sven hebben ons huis netjes geschilderd. Netjes volgens afspraak een jong bedrijf maar werkt zeer netjes of ze al 40 jaar in het vak zitten. Zeker een aanrader. Bij ons altijd weer welkom voor een klus. Succes mannen met jullie zaak.

Gea
4 jaar geleden

Het is altijd spannend een nieuw, jong bedrijf te vragen voor een verfklus, maar jullie hebben mij niet teleurgesteld. De recensies waren lovend en ik kan mij daarbij aansluiten: jullie werken netjes, communiceren duidelijk en het resultaat is een trappenhuis dat superstrak in de verf zit. Top gedaan!

Fam. Blaas
4 jaar geleden

Sven en Sven zijn hele prettige schilders om in en om je huis te hebben. Ze werken vakkundig, vlot en netjes en komen stipt hun afspraken na! Alle werk volgens offerte pico bello uitgevoerd. Een aanrader!

Tineke
4 jaar geleden

Wat een vak werk hebben jullie geleverd. Enorm blij met de samenwerking en de snelle service. Jullie zijn een echte aanrader, betrouwbaar en vriendelijk !

fam.van Koot
4 jaar geleden

Snel en goed werk geleverd. Niks is jullie teveel, was een behoorlijke klus op hoogte. Top.

Piet vermeulen
4 jaar geleden

Goede samenwerking en strak werk geleverd ik zeg goede aanrader!!
Wij zijn tevreden.

Rating: 3.9655172413793 sterren